poniedziałek, 13 grudnia 2010

Ballada o Janku Wisniewskim



Nie zaliczyłabym tej piosenki do mojej TOP 10 ale wykopałam ją dzisiaj i tak słucham, słucham i słucham i postanowiłam podzielić sie nią z Wami.
Nie pamiętamy tamtych wydarzeń ale moja mama mi opowiadała bardzo dużo. Miała wtedy 18 lat , mieszkała w samym centrum Gdyni, koło jej domu stało wojsko i milicja. Razem z babcią częstowały chłopaków gorącą herbatą. Koleżanka mamy widziała jak nieśli na drzwiach tego chłopaka, a karetki non stop jeździły po mieście.
Obyśmy tego nie doświadczyli...

Ale mnie dzisiaj wzięło. To chyba dlatego że jestem zła na siebie bo na jazdach kompletnie mi nie szło. Myliłam kierunki ( zamiast jechać w lewo to ja w prawo a miałam włączony kierunkowskaz lewy ), pedały, zamiast na gaz to ja na hamulec itp. Aż się dziwię że mnie Czarek po drodze nie wyrzucił z samochodu. Podziwiam jego cierpliwość. Jakiś koszmarnie zły dzień mam dzisiaj ( może dlatego ze 13 ).
Jutro muszę się wziąć w garść bo będzie źle :///
Krasnal  zajebistą ma tą minę :**

20 komentarzy:

  1. oj jakiś kryzys:) każdy tak ma:)

    OdpowiedzUsuń
  2. o jaki fajny Krasnal :D ile on ma lat tak w ogóle?;>
    nie martw się, jutro będzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gorszy dzień, jutro będzie lepiej :**

    OdpowiedzUsuń
  4. nie zwalaj złego dnia na to, że jest dziś 13ty!!! nie zgadzam się z tym :P !
    w jazdach zdarzają się gorsze dni i jest to normalne, wiec głowa do góry, jutro będzie lepiej :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Moze tak Twoje cialo odreagowuje po chorobie??? Jutro bedzie lepiej

    OdpowiedzUsuń
  6. t i tak czasem bywa :) pamiętasz, czemu ja tym razem oblałam? też pomyłka stron :)
    mina faktycznie świetna :)
    Nie wiem, kiedy mi się uda na wybrzeże wybrać... a chciałabym poznać Was stamtąd... i Ciebie, i Aggie, i Aśę, i Czarną Anię (też chyba z Trójmiasta jest?)

    OdpowiedzUsuń
  7. a mi sie bardzo podoba to zdjecie na górze!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mina jak Collin Farrel :D

    Hmmm, to ja chyba muszę tego Czarka ściągnąć do Zabrza bo moi instruktorzy nigdy nie mieli do mnie cierpliwości xD

    OdpowiedzUsuń
  9. każdy ma takie gorsze dni, nie jesteś jedyna! :)
    a z dwojga złego lepiej już wcisnąć hamulec zamiast gazu, niż odwrotnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. dla mnie tamte zdarzenia też maja gigantyczne znaczenie , zginął wtedy w Gdyni na moście skm w stoczni mój Wujek.miał tylko 15 lat.

    OdpowiedzUsuń
  11. dzięki za życzenia! :*
    mi też się swego czasu myliły kierunki, więc poprosiłam instruktora, żeby jak mówi np. "zjedź na prawy pas" wskazywał delikatnie ręką prawą stronę :)
    po pewnym czasie problem zniknął, więc machanie ręką nie będzie potrzebne, to mija!! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. na pewno bedzie dobrze nie denerwuj się:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj ja też podziwiam cierpliwość mojego instruktora, oni chyba muszą ją mieć, bo inaczej nie wytrzymaliby psychicznie z kursantami:P

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję Ci Kochana za przesyłkę :*

    OdpowiedzUsuń
  15. nasze święta też raczej wspólnie będą zorganizowane,mama barszcz i pierogi,ciocia uszka,brat karpie,no a ja resztę;)najważniejsze,ze będziemy razem,bo rok temu brat i ja bylismy u swoich teściów i tak nijak było....więc teraz bedzie bardzo rodzinnie;)

    OdpowiedzUsuń
  16. kiedyś myslałam, że ma więcej lat. Może jakieś zdjęcie mnie zmyliło :) ale fajny jest, i ta jego mina.. możesz więcej jego fotek wrzucać ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj, pewnie po prostu miałaś gorszy dzień, nie ma się czym przejmować:)

    Właśnie słyszę w RMF FM, że na skwerze Kościuszki od 11-stej będą rozdawać choinki;)

    OdpowiedzUsuń
  18. I ja mam sztuczną, bo z reguły lubię mieć choinkę dość długo, a kaloryfery włączone na maksa - żywa by mi długo nie postała:)
    Miłego:***

    OdpowiedzUsuń
  19. my w zeszłym roku byliśmy wszyscy + szwagier + mała Zuzia w brzuchu ;) także sporo nas było. W tym też sie okazuje że będzie dużo, bo jeszcze teście mojej siostry ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. W mojej szkole młodzież przygotowuje co roku spore przedstawienie z okazji Grudnia '70.
    A janek Wiśniewski to nie jest prawdziwe imię i nazwisko, wiesz? :)))

    OdpowiedzUsuń