niedziela, 26 grudnia 2010

święta, święta ...

I juz prawie po świętach.
Minęły leniwie i spokojnie, ale tak powinno być. W Wigilię przyjechała siostra z mężem i Krasnalem, druga siostra dzisiaj wpadła na chwilkę i już wybyli tak więc napawam się ciszą i delektuję Martini z lodem i limonką :)

 No i pochwalę się prezentami:
Mikołaj mnie wysłuchał i dostałam te oto książki. Teraz " patrzą " na mnie i się chyba zastanawiają kiedy się za nie wezmę ;)
To też jak najbardziej trafiony prezent bo sama go sobie wybrałam.

no i ostatni ( największe zaskoczenie ) urządzenie do pieczenia chleba. Moja mama stwierdziła że nie powinnam jeść tej holenderskiej chemii jaką jest tamtejsze pieczywo, więc postanowiła sprezentować mi takie cudo. Nie wzięła tylko pod uwagę gabarytów tego urządzenia. Trochę duże jest i nie wiem czy nie będę miała problemów z przewiezieniem go.
A ta w ogóle to może któraś z Was posiada taką maszynę i ma sprawdzone przepisy na chleb? Była tam co prawda książeczka z przepisami ale wiadomo że sprawdzone  najlepsze.

Krasnal z prezentów zadowolony. Dostał jeszcze jeden nieplanowany, ale jak znalazłam na allegro za grosze to nie mogłam się oprzeć
Na zabawę w przedszkolu będzie miał jak znalazł :)

Życzę Wam miłego dalszego odpoczynku!!

26 komentarzy:

  1. Zazdroszczę ciszy! U mnie nic z tego...

    OdpowiedzUsuń
  2. my mamy urządzenie do pieczenia chleba i moja mama piekła na początku. Teraz już raczej sporadycznie, po jakimś czasie jak wszystko znudziło nam sie.
    jakieś tam swoje przepisy ma, ale ja nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ach,ja włąśnie kończę drugi to Millenium,uszy mnie pala i nie mogę sie oderwać!!!!
    a co to z avony w kwadratowym pudełku...?cienie?

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też leniwie, spokojnie, z mnóstwem jedzenia i nadmiarem tv:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam maszynke i robie z przepisow ktore byly w zestawie albo z przepisow na mieszankach - mąkach do chlebow(najczesciej)

    OdpowiedzUsuń
  6. Millenium wciąga - jak zaczniesz, nie będziesz mogła się oderwać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo ciekawi mnie to urządzenie:) nawet ostatnio było w Biedronce, ale mój T. stwierdził, ze postradałam zmysły chcąc je mieć:/

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam te cienie z Avonu :)
    prezenty bardzo fajne, zwłaszcza urządzenie do chleba. Chciałabym kiedyś takie, bo w dzisiejszym świecie ciężko o dobry chleb, nie zakalec.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne prezenty zwłaszcza ten do robienia chleba. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moj tesc piecze chleb w piekarniku, DObry;)
    Jak tam zima nadal w Gd.?

    OdpowiedzUsuń
  11. a co to za problem z brązu ściągaczem zrobic jasny blond? dłużej się trzyma i wychodzi. a poza tym nie zapominaj, że ja ciemnych włosów to za bardzo od jakiegoś czasu już nie mam :P

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, strój spider mana boski!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. I tak też zrobię, chociaż nadal czuję osobistą porażkę. :(

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne prezenty!
    ja nie miałam nigdy okazji jeść takiego chleba własnej roboty, ale pewnie jest pyszny ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Asia, jak tam jazdy? U nas sypie śnieg od wczoraj, drogi białe, parkingi zapchane, taki mały poświąteczny koszmarek;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale fajne prezenty :) a jak tam idą sprawy z prawkiem?

    OdpowiedzUsuń
  17. O ta maszyna zaczyna mnie coraz bardziej uwodzic moze na AGD-owych wyprzedazach kupi mi maz....
    Ja sie ciesze poswiateczna cisza :P

    OdpowiedzUsuń
  18. prawda?
    ja się zbuntowałam. za rok nie będę podpowiadała, co bym chciała pod choinkę. bo największą przyjemność mi sprawiły te kosmetyki i nie szkodzi, że jedne nietrafione. o reszcie wiedziałam.

    OdpowiedzUsuń
  19. nie ma to jak trafione prezenty.
    Maszyna do chleba to fajna sprawa. Może prześlij poczta skoro taka duża? Drogo wyszlaby przesyłka?

    OdpowiedzUsuń
  20. jak tam po świętach?czytasz Millenium?jakie plany sylwestrowe?

    OdpowiedzUsuń
  21. zgadza się - ten czerwony to spiderman ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. To super, że radzisz sobie coraz lepiej:) A znasz już terminy egzaminów?

    OdpowiedzUsuń
  23. Najważniejsze że prezenty super :) Krasnal to pewnie niesamowicie szczęśliwy był :) Sami raz myśleliśmy o tej maszynie ale w końcu zrezygnowaliśmy, za to moja ciocia tylko taki piecze cały czas, ale nie mam przepisów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja kupiłam w aptece, tak - wciera się w paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń