środa, 8 grudnia 2010

Tomasz Żółtko - Kochaj mnie i dotykaj

Kolejny z moich to 10 PL.

Dzisiaj już lepiej się czuję ale zastanawiam się co to za cholerstwo mnie tak wczoraj zwaliło z nóg. Rano było dobrze a po południu już katastrofa. Położyłam się bardzo wcześnie i dobrze że zdążyłam zadzwonić do Czarka i przełożyć jazdy , bo padłam nawet nie wiem kiedy. Obudziłam się po 11!!!!! Ja nigdy tyle nie śpię !!! Już moja mama zaczęła się niepokoić że tak długo śpię zwłaszcza że zawsze jestem pierwsza na nogach.   Na szczęście z nosa już mi nie leci, teraz przeniosło się na gardło i przechodzę mutację, ale lepsze to niż wodospad z nosa.
No i cały dzień się dzisiaj byczę , popijam herbatkę, oglądam zaległe filmy i ogólnie odpoczywam. Nawet testy sobie dzisiaj odpuściłam :))

Dziękuję Wam bardzo za życzenia powrotu do zdrowia. 
Mam nadzieję że najgorsze już za mną . Jeszcze nie wiem czy jutro pojadę na jazdy. Może jeszcze trochę odpocznę. Musze zadzwonić  do Czarka .
 A tutaj dowód na to jak wykorzystywany jest Krasnal :)( niektóre z Was już pewnie widziały to zdjęcie)


:****

15 komentarzy:

  1. no proszę, ale masz pomocnika :D
    ja dziś wręcz przeciwnie - obudziłam się o 6:30 i spać nie mogłam :]

    OdpowiedzUsuń
  2. ojejj jak mi się to ciężko czytało :P nie dość, że białe litery na czarnym tle to jeszcze czarne na czarnym, zaszalałas ;))
    Krasnala tak nie wykorzystujcie :D zdrówka!!

    OdpowiedzUsuń
  3. pewnie było coś w rodzaju "ja sam" albo "pomóc", co?
    Zdrowiej, poleż trochę :*

    OdpowiedzUsuń
  4. mój Krystian jak tylko widzi łopate do odśnieżania to zaraz się za nia łapie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dorośnie i wtedy zapał do takich prac kompletnie mu przejdzie;)
    Kuruj się:*

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tez lubilam odsniezac.niech sie uczy maluch ;)zdrowka jeszcze raz!

    OdpowiedzUsuń
  7. jeśli oglądasz zaległe filmy, to nie polecam "Jedz, módl się, kochaj". Ja sie na tym maksymalnie wynudziłam :P
    Możesz polecić coś fajnego??

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie sciągam filmów na DVD, większość oglądam przez megavideo na stronach takich jak playtube, vid24, iitv (seriale), seans24 itp
    Polecam "Marley i ja", "Tak to się teraz robi", "Ile waży koń trojański" (Właśnie skończyłam oglądać, bardzo fajny!),

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zdawałam w ośrodku w Gdyni na Opata? jakiegoś? Dwa moje pierwsze egzaminy były naprawdę fajne, egzaminatorzy byli ludźmi nawet mogłam z nimi rozmawiać, ja tam się ciesze raduję a tu taki beton jakiś przybył co oblał mnie za ustawione lusterka. Beznadzieja jakaś.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ma czego współczuć, za pierwszym razem to chyba z własnej głupoty oblałam, głupoty robiłam na łuku bałam się linii!! za drugim razem wymusiłam pierwszeństwo!! Te dwa egzaminy mnie czegoś nauczyły, wiem czemu oblałam, olewam swój strach przed błędem którego uniknąć można i nie wymuszam pierwszeństw, ale to podejście teraz to jakiś koszmar. Odechciewa się wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakis wirus Cie załatwil jednym slwoem ale wazne ze sie mu nie dalas :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dobrze że już ok ze zdrowiem

    OdpowiedzUsuń
  13. aaaa bo to taki cholerny okres z tymi chorobami!!!!!!!!!! czapke nosisz ?????:) noś zawsze czapke :) i duzo czosnku jedz teraz :*****

    OdpowiedzUsuń