czwartek, 2 grudnia 2010

MAREK JACKOWSKI W ŻYCIU TRZEBA ZAWSZE WOLNYM BYĆ

  
Kolejny z "moich "utworów :)

No to zima dotarła i do mnie. Nigdzie się dzisiaj nie ruszam, na szczęście nie muszę. Popijam sobie pyszna kawkę z mojego nowego ekspresu i przerabiam testy.

Następne jazdy mam dopiero w poniedziałek , ale za to w przyszłym tygodniu mam codziennie po 2-3 godziny. No i stwierdzam ze chyba kupię samochód z automatyczną skrzynią biegów hahaha. Takim to mogę jeździć. A jeszcze  chciało mi się wczoraj śmiać bo te samochody mają oznaczone jako dla niepełnosprawnych tak więc za każdym razem jak włączałam się do ruchu to mnie przepuszczali .

Szaleństwo allegrowe trwa :). Muszę porobić fotki.

A i zastanawiam się nad tatuażem
na łopatce albo na karku :)

Miłego popołudnia

18 komentarzy:

  1. Ten wzór to mi do karku jakoś tak pasuje. Podziwiam odwagę :)
    Eh, ja się za testy wziąć muszę... egzamin się zbliża... a jak patrzę na sytuację na drogach, to mi się słabo robi ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja na poczatku marzyłam o samochodzie z automatyczną skrzynią biegow, ale jak juz nabrałam wprawy w ręcznej to wole reczna :)
    ten tattoo też mi bardziej na karku pasuje :P

    OdpowiedzUsuń
  3. w automacie nie można poszaleć,ruszanie z piskiem opon jest niemozliwe;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. No to czekamy na fotki tego szaleństwa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. w przyszłym tygodniu, ale na razie nie chcę rozpowiadać konkretnej daty...

    OdpowiedzUsuń
  6. ja się właśnie zbieram na zajęcia..mamy dzisiaj przerabiac znaki :)testy też robie,jak mi zestaw podejdzie to nie zrobie żadnego błęda a jak nie to nawet 4 :/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja juz powiedzialam Łukaszowi ze ma mi kupic a autometem :) ale powanie tak trudno?????? nie starsz mnie....a jaskowi zrobilo sie cos na luku brwiowym taka torbielka tego nie widac tak normalnie ale czuc pod palcem niby nic i mozna z tym zyc caly czas ale moze sie z tego zrobic stan zapalny a ze jest malutki no to trzeba narkoze bo normalnie sie to robie pod znieczuleniem miejscowym ale dzieciom nie...i ta narkoza mnie przeraza....

    OdpowiedzUsuń
  8. a to wPolsce mozesz wybierac na jakiej zdajesz ??????? myslalam ze to tylko w USA....

    OdpowiedzUsuń
  9. Raz jechalam automatem, nie podobalo mi sie wole manualna skrzynie biegow :P

    OdpowiedzUsuń
  10. jeju Ty mi z nieba spadlas.... u mnie tylko jedna szkola na mej wiosce ma automat jade tam w sobote
    dziekuje za info!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nooo to dawaj! Chyba mają nawet w trójmieście swoją filę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Spora sieć, ale akurat w trójmieście nie mają, sprawdziłam na stronie. Nazywa się Pure.

    OdpowiedzUsuń
  13. Haha, szkoda, że nie napisali, jak masz go przyrządzić - ugotować, usmażyć czy może zjeść na surowo;) No, ale masz jeszcze trochę czasu, zanim się przeterminuje;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bym się chyba posrała jakbym sobie miała tatuaż zrobić xD
    Rzeczywiście, automat jest fajny :) Ja mam zawsze problemy z wbijaniem biegów więc to byłby dla mnie ideał :D Tak myślę, czy by znowu nie spróbować z tym prawem jazdy, no ale kasa, kasa, kasa...
    Chciałabym Ci wysłać świąteczną kartkę, mogę prosić Twój adres na maila: anialeg@o2.pl? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Asiu dostałaś bransoletkę?

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekamy na fotki szaleństw ;)

    OdpowiedzUsuń