środa, 15 grudnia 2010

dzisiaj świątecznie



uwielbiam tę piosenkę.

A w ogóle to poszukuję tytułu lub wykonawcy bardzo starej piosenki ( miałam ją nagraną wiele lat temu na magnetofonie szpulowym). wiem że śpiewa ją facet z chłopięcym chórem. Wiem że to Wam praktycznie nic nie mówi ale moze któraś z Was kojarzy o co mi chodzi.

Wybrałam się dzisiaj z siostrą na małe zakupy ( szukałam jakiejś kurtki ale kompletnie nic nie ma ). Ale za to zakupiłam takie oto
jaszczurki w sklepie FLO i już "oblazły " moją szafę :)

Wczorajsze jazdy całkiem fajnie mi poszły.Mimo tragicznych warunków pogodowych. Cały dzień padał śnieg a jazdy miałam od 18. Może dlatego że byłam bardziej skupiona bo faktycznie wczoraj na drogach to była tragedia.Nawet udało mi się wpaść w poślizg na jednej z głównych ulic w centrum mimo że jechałam ledwo 20 km/h. Z resztą centrum w ogóle wygladało tragicznie.

A teraz tak z innej beczki :
Oddam w dobre ręce kalendarze
z Twojego Stylu i Zwierciadła. Kto pierwszy ten lepszy :)
Ja się w końcu zdecydowałam na ten z Shape  no i mam jeszcze taki większy z Tyskiego.  Tyle powinno mi wystarczyć.
Pozdrawiam :*

wiadomość z ostatniej chwili : został już tylko srebrny z TS

24 komentarze:

  1. podoba mi się ten ze Zwierciadła!

    OdpowiedzUsuń
  2. a tak poza tym-jeździsz...?ja przez ilosć,a raczej ogrom śniegu zostałąm dzis uziemiona w domu...;)ale jutro do pracy muszę!chyba maż mnie zawiezie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a u mnie cały czas sypie,od wczorajszego ranka...;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiu,jakby nikt nie chciał tego różowego,to ja chcę;)i dziękuję:*

    OdpowiedzUsuń
  5. tez wczoraj jezdziłam..pierwszy raz..nasłuchałam się tyyyluu pochwał,o moim wyczuciu sprzęgła i pięknym trzymaniu kierownicy,że wpadłam w samozachwyt..zobaczybymy jak będzie dalej..

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tam czekam az ktos bedzie chciał sie pozbyc kalendarza z cosmo ;) hihih
    kupiłam dzis kiece w H&M... :D

    OdpowiedzUsuń
  7. z tą piosenką to chodzi Ci o Sal Solo San Damiano? http://www.youtube.com/watch?v=iAojTuIW8XQ

    OdpowiedzUsuń
  8. nooo masakra u mnie jest!
    pokaze kiece jutro, bo jeszcze mam kolezanki aparat (moj padl..) wiec jak baterie wytrzymaja to pokaze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy- Kocham Cię!!!!! Wielkie dzięki. Właśnie o to mi chodziło.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja dostałam kalendarz z TS od ju:) w moim ulubionym kolorze. A kurtki jeśli szukasz w sieciówkach to nie znajdziesz. Ja kupiłam na rynku, w zeszłym roku płaszcz a w tym długą kurtkę i jestem zadowolona, jakość taka sama, cena niższa i są znacznie cieplejsze od sieciówkowych

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, widzę, że się spóźniłam na kalendarz zwierciadłowy;)
    Miłego wieczoru:*

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nie mam kalendarza ;P ale oddaj innej osobie, w tamtym roku mnie przesłałaś ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Taki z tyskiego M. dostał w sklepie :)

    Bartusiowi bardzo się podobają jaszczurki :) mają ogon, głowę, buzię, zęby (tak wymieniał przed chwilą):)

    OdpowiedzUsuń
  14. no nie przesadzaj z tą czułością:) po prostu słuchałyśmy tej samej muzyki za młodu;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ten ze Zwierciadła, fajny jest :) Choć wolałabym biały, no ale już nie było ani jednego egzemplarza czasopisma z białym, kiedy wybrałam się do empiku.

    OdpowiedzUsuń
  16. narazie chwalą..zobaczymy jak będzie potem jak przyjdzie mi manewry na placu robić..

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki:)
    Miłego wieczoru:***

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja dostałam w prezencie od Amolko super kalendarz i już żaden inny go nie przebije :D
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  19. u mnie z kalendarzami to zawsze jest tak, że przez pierwszy miesiąc coś zapisuję, a potem ląduje gdzieś w szafce i o nim zapominam ;)
    mnie ubieranie choinki kręci do tej pory, widać jeszcze sporo dziecka we mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Przy takiej ślizgawicy przynajmniej się dobrze nauczysz jeździć. ;) Ja już mam 2 kalendarze z Pani i TS, też mi wystarczą. ;) Piosenka śliczna, dodałam do ulubionych. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziekujemy za prezent !!!!!!!!!!!!! u nie wcoraj byl okropny dzien wyladowałam u lekrza ze soba :(.....mam nadzieje ze bede sie czuc ok i pojde dzis na teorie, ciesze sie ze juz za kierownica szelejesz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. hehe ja mam dostalam w firmie :) bede miala na notatki :)

    OdpowiedzUsuń