środa, 29 grudnia 2010

spacer zimowy - Rumia - chwalę się



Mój pierwszy film :) proponuję oglądać a nie słuchać prowadzimy z siostrą dialog.

No i chwalę się że dzisiaj po raz pierwszy zostałam pochwalona przez Czarka!! JUPII!!! Nabrałam ochoty do jazdy. Miałam dzisiaj pierwsze parkowanie i podobno rewelacyjnie mi wychodziło. Dobrze jest czasami usłyszeć coś miłego po tylu godzinach jazd. W przyszłym tyg kończę ( chyba ze jeszcze wykupię kilka godzin ) no i zostanie egzamin. Jak super byłoby się wyrobić przed wyjazdem. Bo na moje nieszczęście wszystko wskazuje że ok 10 stycznia będę musiała być w pracy.

Pierwszy chleb zjadły ptaki :) Pomyliły mi się programy w maszynie i w sumie piekłam go 6 godzin, ale drugi już wyszedł smaczniutki. Taki świeży z masełkiem .. PYCHOTKA!!

A Krasnal właśnie narobił rabanu że ząb mu sie rusza i co będzie jak mu w nocy wypadnie.:)

Miłego wieczoru

24 komentarze:

  1. Całkiem udany debiut filmowy:)))
    Oj, myślałam, że będziesz w kraju ciut dłużej:/

    Dane rybek - odżywka keratynowa w kapsułkach. firma GAL.
    Gdybyś miała problemy z kupnem, daj znać, chętnie Ci kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale on fajnie po tym śniegu idzie :))
    gratuluję udanego parkowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez bym wolała poszalec na wyprzedazach w atenach no ale nie teraz ;) nastepne wyprzedaze beda juz moje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Debiut udany!!! Może się wyrobisz, ja zdawałam w styczniu i to szczęśliwy miesiąc!! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. A Krasnal ma szalik Arka Gdynia? :)))
    Gratuluje postepow w jazdach i w pieczeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie ciekawe opinie. Ja do rzęs tego nie próbowałam, bo farmaceutka twierdziła, że jest nieciekawie, jak się dostanie do oka, ale po tych opiniach chyba spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale drepta po śniezku fajnie :))))

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko tyle czasu sie piekl:P
    Ja dzisiaj podpiekalam razwca ktorego kupilam na swieta a nikt go nie zjad, szkoda mi bylo wyrzucic i taki chrupiacy cieply z maslem eh niebon w gebie nawet Maryska sie nim zajadala :)
    To trzymam kciuki za egazmin zdany szybko i bezbolesnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak wypadnie to przyjdzie zębowa wróżka i weźmie ząbek, z pod poduszki i zostawi jakiś pieniążek :D Sami mieliśmy niedawno taką aukcję w domu, a już wczoraj pokazał się nowy ząb :) Ptaszki trzeba tez dokarmiać przy tak srogiej zimie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. niezle z tym chlebem:) tez uwielbiam taki cieply z maslem:)

    OdpowiedzUsuń
  11. to trzeba mu przed noca wyrwać;)))
    hehe,to ptaszki miały świętowanie!!!!
    widzę,ze śniegu i Ciebie też napadało!

    OdpowiedzUsuń
  12. No mnie te testy zakoczyły, bo nikt w ośrodku mi nie powiedział o zmianach!!

    OdpowiedzUsuń
  13. No dokładnie!! Aja gdyby nie to,że dziś zerkałam na stronkę WORDU, bo miałam iść zapisać się na egzamin i zobaczyłam info o tych zmianach, to pewnie nawet bym nie wiedziała:/ Przysięgam,że jak przez o całe zamieszanie (z testami, zmianą aut etc)nie zdam to się wkurzę:/

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie przejrzałam te zmiany i nie ma co panikować, nie ma tego tak dużo, jest tam wepchane wszystko dojednego wora, różne kategorie, więc tak naprawdę niewiele dotyczy kategorii B:)

    OdpowiedzUsuń
  15. melduję, że doszedł kalendarz. Dziękuję :) w sumie nawet nie sądziłam, że wysłałaś go do mnie, bo nic nie pisałaś ;)
    A to pierwszy ząb wypadający Krasnala? bo jeśli tak to dla niego wielkie przeżycie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Haha, ja przewidziałam taką sytuację, bo u nas jak są, to są tylko w jednej aptece, dziś rano byłam i pytałam, no i dostawa dopiero w połowie stycznia. Więc już Ci zapakowałam te moje, napoczęte (nie gniewaj się) i zapakowałam w paczuszkę, ale na pocztę już nie zdążyłam, wyślę jutro:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Haha, od ust - no wiesz, gdyby te rybki były z czekolady, to ja bym już taka dobra nie była chyba;)
    Kochana, nie masz wyjścia, bo paczkę już zakleiłam i zaadresowałam, a poza tym dołożyłam drobiażdżek dla Krasnala:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czy mi się wydaje czy Krasnal ma szalik jakiejś drużyny piłkarskiej??Dobrze zauważyłam??

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczęśliwego Nowego Roku! :*

    OdpowiedzUsuń
  20. I jeszcze spełnienia marzeń też:)
    Dobrego roku, Asiu:***

    OdpowiedzUsuń
  21. ja pamiętam jak mnie wypadały mleczaki. Z czasem miałam tego dość i nie mogłam sie doczekać, kiedy to się skończy. Więc Krasnalowi się nie dziwię ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. udanej zabawy Sylwestrowej i wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku zyczy kiwi :)*

    OdpowiedzUsuń