niedziela, 12 grudnia 2010

Ira-Nie daj mi odejść



Kolejny utwór. Juz nawet nie wiem który to bo jakoś zgubiłam się w liczeniu :)

Dzisiaj kolejny dzień siedzenia w domu  i mam nadzieję że ostatni. Wykurowałam się i jest już ok.
Śnieg pada i się topi a na jutro zapowiadają mrozy podobno to wszystko fajnie pomarznie. Chyba łyżwy sobie kupię :)  Na ocieplenie trochę klimatu wklejam 
zdjęcia wykonane w Akwarium morskim w Gdyni. Jak kiedyś będziecie w Trójmieście to koniecznie musicie odwiedzić to miejsce.
Pomału przychodzą prezenty. A listonosz to chyba ma mnie już dość bo praktycznie codziennie coś mi przynosi.

Wypadałoby wziąć za przystrojenie pokoju ale jakoś nie mam weny twórczej. W zeszłym roku już na początku grudnia miałam akcenty świąteczne a w tym roku jakoś mi się nie chce.

Jutro kolejne jazdy. Ale jak słyszę że ludzie oblewaja egzamin to jakoś pesymistycznie do tego podchodzę.





Nie pozostaje mi więc nic innego tylko życzyć Wam miłej niedzieli.

19 komentarzy:

  1. Ja te jeszcze nie udekorowalam domu :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ludzie zawsze oblewali egzaminy i będą oblewać, nie ma co się tym sugerować :) wystarczy się nie stresować no i trafić na egzaminatora w dobrym humorze ;))
    ja też chce udekorować pokój, ale jakoś zabrać się za to nie mogę :D
    a do tego akwarium chciałam M. zabrać, ale za poźno dojechaliśmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przejmuj się na zapas, na pewno zdasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudowne zdjęcia!!!!podwodny swiat jest przecudny!a ja właśnie wróciłam z basenu;)
    nie nakrecaj sie,KTOS zdaje za pierwszym razem,dlaczego to nie masz byc Ty?;))

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie fajnie,dziś wyniosłam trzy kopiaste szufelki łupinek od słonecznika z balkonu;))

    OdpowiedzUsuń
  6. również miłej :*
    bajeczno kolorowe to akwarium :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem Gdyńskie Akwarium jest przesłabe. Nikomu nie poleciłabym odwiedzenia tego miejsca. Prawie tyle samo można zobaczyć w dobrych sklepach akwarystycznych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przejmuj się statystyką;) Podejdź do tego na luzie, może to będzie recepta na sukces:)

    OdpowiedzUsuń
  9. a tam oblewają, posłuchaj lepiej tych co zdają! ;)) i przede wszystkim nie stresuj się za bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No, fajny jest, ale wiesz - w tym konkretnym przypadku to pewnie każdy chłop zrobiłby wszystko, żeby jego żona tak nie zrzędziła i nie marudziła;) Przekupił mnie po prostu;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję. :) Piękne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam zwiedzać takie "podwodne światy" powodzenia na jeździe jutro żeby wszystko było ok!

    OdpowiedzUsuń
  13. oj na jutro zapowiadają -20 st w nocy:( oby ich przepowiednie jak to się mówi...w gówno się obróciły;]

    OdpowiedzUsuń
  14. sluchaj, na pewno zdasz, a czy za 1 czy nie za 1 razem, to już trudno, tak jest. Powodzenia!
    A byłaś dziś na jazdach???? Masakra - drogi białe były rano!

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuję za pamięć i przepiękne życzenia :*****

    OdpowiedzUsuń
  16. ooo ...i ja bym chętnie pojeździła na łyżwach ! może uda mi się w tym sezonie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jejku! Bartek mógłby tam godzinami siedzieć! Dobrze, że już jesteś zdrowa :)
    a na łyżwy to bym sobie poszła... eh... a nie ma gdzie :(

    OdpowiedzUsuń