poniedziałek, 20 grudnia 2010

dzisiejszy nabytek + niespodzianka

W ferworze przedświątecznych zakupów wybrałam się dzisiaj do ... salonu tatuażu :) Chciałam umówić się na zrobienie tego wzoru co tam kilka postów niżej pokazywałam. Gościu obejrzał wzór i pyta się kiedy chcę robić to ja mówię że jak najszybciej no to on mi odpowiada albo dzisiaj albo po świętach. Na co ja odpowiedziałam: ok tylko skoczę do bankomatu :) Tym oto sposobem mam całkiem niespodziewanie szybko takie oto cudo ( przynajmniej dla mnie)





A jak przyjechałam do domu to czekała na mnie paczuszka od Betii :**
Kochana pomyślała nawet o Krasnalu :) Te naklejki to bedzie szał. Do tego książka, notesik, zapachowe świeczki , bransoletka , odżywka do włosów ( już uzyłam) i krem do rąk super pachnący  :) Dziękuję bardzo!!!!
Może dzięki temu nabiorę ochoty na jakieś przygotowania przedświąteczne.Bo póki co to totalny leń mnie nie opuszcza, i gdyby nie prawko to pewnie nie wychodziłabym z domu.
A wypadałoby popakować prezenty, przystroić okna bla bla bla. Może któraś z Was mnie wyręczy?
Pozdrawiam serdecznie  :)

32 komentarze:

  1. Moje już spakowane i tyle mi wystarczy, męcz się sama ze swoimi:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo jaaaaaaaa,ale tatuaż:D Kolejna wytatuowana klubowiczka;D

    OdpowiedzUsuń
  3. wow!no,niezły tatuaż.... ja osobiście nie lubię,ale widzę,ze to nie twój pierwszy?
    jak to lenia masz??ja tam mam powera!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. no proszę ale niespodziankę sobie sprawiłaś :D
    a do co przystrajania: nie ma problemu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej rzeczywiście, ja to ślepa jestem;D

    OdpowiedzUsuń
  6. o jaaa, a co tam jest dokładnie? widzę węża i różę?

    OdpowiedzUsuń
  7. hehe,jak zaczniesz czytać,to wszystko inne stanie się niewazne,więc uważaj;))))
    wysyłam Ci megapakę pozytywnej energii i powera!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. woooow! podoba mi się;)) ja bym strasznie chciała, ale się boję bólu;/ i tak już dwa lata chcę, a odwagi brak;/
    gdzie robiłaś? ile płaciłaś?

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się bardzo podobają tatuaże...u innych:) Sama jakoś tak nie bardzo, bo: jestem straszny histeryk, jestem już chyba na to za stara no i strasznie trudno by mi było się zdecydować na miejsce i wzór;)
    Bla bla - też szukam jakiegoś wyręczyciela:))) Ale chętnych ni ma;)

    OdpowiedzUsuń
  10. :) spontanicznie...i szybko :) u mnie na wizytę w dobrym salonie trzeba czekać nawet 2 miesiące...
    szczerze, to nie bardzo podoba mi się ten wzór, ale to kwestia gustu ;] mój tatuaż też nie podobał się wielu osobom ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. mam dwa razy w tygodniu po dwie godziny..teraz w związku z okresem świątecznym mam przerwe ale w styczniu jak powiedziała instruktorka będziemy to nadrabiac tak żebym wyjezdziła wszystkie godziny a czy się to uda to się okaże..

    OdpowiedzUsuń
  12. Beti się w tym roku bawi w św.Mikołaja :> i chyba ma w domu produkcję świeczek zapachowych :DDD
    Jak na tatuaż zrobiony ma szybko, prezentuje się całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O wow! Ale tatuaż. :0) Odważna babka z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam !!! Mogłabym wcinać kilogramami :) ale o ile wiem,Beti też za nimi nie przepada ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. wyreczyc nie ale chetnie Ci pomoge ;)))

    OdpowiedzUsuń
  16. fajna paczuszka,a tatos robi wrazenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Beti jest naprawdę kochana:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. a ja widzę jeszcze jaszczurkę gdzie indziej :) odważna jesteś, ja bym się nie odważyła na taki duży na plecach.
    Oo jaka miła niespodzianka od naszej Betii, i wypasiona :))
    A o Twoim przystrajaniu pokoju słyszę nie od dzis :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzięki. No żebyś wiedziała, że ulubiona, a jak często po nią sięga:) ogląda i jak znajdzie zdjęcie mówi Tata;)

    OdpowiedzUsuń
  20. łaaaa odważna z Ciebie babka:D

    OdpowiedzUsuń
  21. w końcu z torebkami najwygodniej ;))
    i czasu można sporo zaoszczędzić :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pasuje i jest piękny:)))
    Przeczytałam u Marty, że kopalniaki Ci nie zasmakowały;) Dobrze, że Ci ich nie wysłałam więcej:) Ja też ich nie lubię, więc doskonale Cię rozumiem:)
    A jak tam Twoje postępy w strojeniu mieszkania?

    OdpowiedzUsuń
  23. Więc jednak Cię natchnęło:)))
    Ja w końcu też już nawet ubrałam choinkę, ale już na sprzątanie całego burdelu, który się przy okazji "wytworzył", straciłam chęci. Tak więc choinka stoi, a wokół pełno śmieci, reklamówek, papierów i innego badziewia;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wesołych..śnieżnych .. pachnących piernikiem i ciasteczkami Świąt Bożego Narodzenia oraz najpiękniejszych prezentów pod choinką :-) zyczy kiwi

    OdpowiedzUsuń
  25. dziękuję za przesyłke!!!!włąśnie dostałąm;)
    napisz koniecznie,co robisz i co ci najlepiej wychodzi,jakie potrawy?bo ja chyba w żadnej nie jestem mistrzem...;)

    OdpowiedzUsuń
  26. o ja zaszalałas z tym tatuazem ????? jak jazdy zakonczone ?????

    OdpowiedzUsuń
  27. Co roku jest ciekawie:) Taka nasza pijacka tradycja:)))

    OdpowiedzUsuń
  28. opowiadaj mi o tych śledziach z rodzynkami!juz nie zdązę ich zrobić,ale zrobię na sylwestra;)

    OdpowiedzUsuń