sobota, 27 marca 2010

balerinki z ćwiekami mam i ja czyli relacja z dnia wczorajszego :)


Byłam wczoraj tak zmęczona że już nawet wpisu nie chciało mi się robić no ale dzisiaj nadrabiam zaległości.
Ogólnie dzień spędzony bardzo miło ale troszkę męczący. Wyszłam z domu po 11 no i wizyta u dentysty. Tradycyjnie trochę śmiechu no i borowania ale ja zawsze ze znieczuleniem i na szczęście nie bolało.Wyszłam od niego o 12. 30 i stwierdziłam że nie mam sensu wracać przez pół miasta do domu żeby chwilkę posiedzieć i znowu się zbierać, tak więc wsiadłam w skm-kę i pojechałam do Gdańska do Alfy. Na miejscu byłam parę min po 13 i co tu robić kiedy spotkanie ma być między 16.30-17? No to postanowiłam pochodzić po sklepach czego efektem są buty z CCC za 49.99!!!Troszkę nie podobały mi się te gumki ale jak przymierzyłam to dzięki nim but tak fajnie leży i nie kłapie :) Zakupiłam jeszcze taką fajną koszulkę w Croppie (pokażę innym razem) i zestaw kosmetyków Pharmaceris o dziwo taniej niż na allegro( na allegro wyszło 128 a ja zapłaciłam 111).W między czasie cosik sobie zjadłam, wyskoczyłam do Reala. No i nadal miałam jakieś 1,5 godziny. No to postanowiłam pójść sobie na kawkę. Zamówiłam siadłam sobie wygodnie w fotelu, wyciągnęłam książkę i zatopiłam się w lekturze ( nowy Brown- strasznie wciąga) i tak czas mi zleciał.
Dziewczyny były punktualne ( prawie :)))) )Posiedziałyśmy, pogadałyśmy pośmiałyśmy się . Tylko nie mogę przeżyć że żadna z nas nie wpadła na to żeby zrobić chociaż jedno zdjęcie. Może dlatego że tak krótko to spotkanie trwało.

I tutaj muszę Wam dziewczyny podziękować za bardzo mile spędzony czas . Było to fajne zakończenie krótkiego urlopu no i oczywiście musimy to powtórzyć!!!


A dzisiaj pakowanie- przeraża mnie ta sterta rzeczy w rozgrzebanej walizce, która leży koło mnie.
No i cóż miłego weekendu Wam życzę bo następny wpis zrobię pewnie po weekendzie :)

31 komentarzy:

  1. ile Was było na tym spotkaniu :>?

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem fajne te balerinki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pogoda...spodziewałam się słońca jak wstanę, a tu niespodzianka...Ale wiesz, byłam wczoraj nad morzem i było tak fajnie ciepło:))))

    Buty, to już mówiłam, że fajne:) Jak mi jeszcze za jakiś czas powiesz, że wygodne to chyba sama się skuszę;)

    Miłego dnia:*

    OdpowiedzUsuń
  4. pewnie je przymierzę przy najbliższej okazji:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serio? Ja mam chyba 12 par...

    OdpowiedzUsuń
  6. ano właśnie, kto był na spotkaniu?
    byłam niedawno w ccc i nie widziałam tych balerinek...mnie te gumki bardzo odpowiadają, bo lepiej trzymają nogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty też usuń tą weryfikacje ;)) bo ją masz..

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zostałam niestety zmuszona:(

    OdpowiedzUsuń
  9. już wszystko ok, działa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pozdrawiam :***
    bardzo fajne balerinki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. powodzenia i szczesliwej podrózy:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Strasznie mi przykro, że się z Wami nie spotkałam. Następnym razem nie ma siły - będę!

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne baleriny :)
    przypomniałaś mi że i ja sie muszę wybrać do dentysty ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Spokojnej podróży do Holandii. Butki super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. a mówiła,zebyscie nie zapomniały o zdjeciach......:(
    oj,to długo Cię w PL nie będzie.....

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne baleriny i fajne takie spotkanie:)
    Przyjemnego pakowania:)
    Szkoda, że zapomniałyście o fotkach:/

    OdpowiedzUsuń
  17. wyjątkowo udane :)
    świetne te baleriny !!!

    OdpowiedzUsuń
  18. oo, podobne do moich trochę ;P

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne te baleriny:) Zazdroszczę Wam spotkania...I Tobie też życzę miłego wieczoru;) Oglądasz Usta Usta?

    OdpowiedzUsuń
  20. nie dziwię się, bo są świetne :D
    jak tam pakowanie?

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszczę tego spotkania. :) Buty są śliczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. a kiedy jeszcze przyjedziesz do Polski?

    OdpowiedzUsuń
  23. no to oby Ci się udało :) o której wyjeżdżasz do Holandii?

    OdpowiedzUsuń
  24. balerinki z ćwiekami to moje must have na lato :D

    OdpowiedzUsuń
  25. oj, tak wcześnie? masakra... to nawet sobie nie pośpisz :(
    ale zazdroszczę Ci odwagi, że mieszkasz za granicą... ja bym chyba nie potrafiła :P wyjechać - owszem, ale nie na stałe...

    OdpowiedzUsuń
  26. nie dziwię Ci się, taka długa jazda potrafi być męcząca... no to niech Ci szybko zleci! i zajedź bezpiecznie :) ja już powoli się zbieram do wyrka, jutro czeka mnie ciężki dzień... ;/ dobranoc ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. napisz jak Ci podróz mineła:))

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo ładne balerinki - uwielbiam ten trend z ćwiekami - jest taki MEGA mój!

    OdpowiedzUsuń
  29. No, trzeba korzystać z wyprzedaży:)
    A co u Ciebie? Dojechałaś szczęśliwie, jak się domyślam:) Już w pracy, czy masz jeszcze wolne?

    OdpowiedzUsuń