sobota, 6 marca 2010

pozakupowo i słonecznie


Oto mała cząstka dzisiejszych zakupów. Moja ulubiona odżywka i dezodorant. No i trafiłam na jakąś dziwną promocję zupełnie nie znanej mi firmy Diadermine ale się skusiłam na żel antycellilitowy chyba tylko dlatego że był przeceniony z 12 na 3 euro :)
Oprócz tego oczywiście kupiłam też cosik dla Krasnala czyli super kurteczkę wiosenną i spodnie moro . Zdjęcia zrobię jak będę miała pod ręką aparat bo tel to tak nie bardzo wychodzą.No i tradycyjnie trochę słodyczy bo bez tego nie mam się co pokazywać :))
No i oczywiście tzw codzienne zakupy ale tu nie będę wymieniać bo to mało interesujące jest.

A tak w ogóle to wyszło słoneczko i jest bardzo fajnie tylko z lekka wieje ale da się wytrzymać.
Mam nadzieję że za 2 tyg będzie już tak fajnie że zostawię grube ciuchy w domu i zabiorę trochę lżejszych.
A poza tym dzisiaj wstałam bez koszmarnego bólu pleców czyli to chyba było chwilowe, ale za to z bólem brzucha ( jak co miesiąc). Jak nie jedno to drugie.

Imprezki dzisiaj nie planujemy pewnie spędzimy wieczór przed telewizorem. Miłej soboty

18 komentarzy:

  1. A idź Ty z tym drażnieniem nas słońcem;) U mnie znów śnieg prószy:/
    Nie daj się bólowi, odpocznij sobie:*

    OdpowiedzUsuń
  2. jak to mówią; 'jak nie urok to sraczka' ;)) ale bóle co miesięczne przechodzą na szczęście :* najważniejsze że plecy już nie bolą...
    udanego wieczoru :*

    OdpowiedzUsuń
  3. no to teraz nie dziwie sie ze bylas obolala, ciezka praca. szacunek dla Ciebie! :) ja tez dzis bylam na zakupach :) kurcze niezla promocja z 12 na 3... mam nadzieje ze fajnie dziala ten komsetyk:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam taką odżywkę,tylko żółtą (regenerująca), bo tylko tego moge używać z gliskura, po szamponach mam łupież :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zakupy.:) Kiedyś też sobie kupię angielską wersję Glamour a co. ;) Z tymi bólami tak bywa, jak nie jedno to drugie. Kiedyś bolał od miesiączki, teraz z czego innego. :/

    OdpowiedzUsuń
  6. na mnie jakos zadne odzywki nie działaja :P

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie też świeci, ale na termometrze jest -4 :/

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię ten dezodorant i spray do włosów (z tym, ze ja kupuje total repair,)

    u mnie raz wiosna, raz zima... nie wiem jak się ubierac :P

    OdpowiedzUsuń
  9. http://www.glamour.pl/klub/index.php?layout=forum&c_id=70&s_id=1386875

    kliknij i powiedz co o tym sądzisz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj, fajnie by było, gdyby ta niedziela była pogodna :) póki co jest trochę ponura, no, ale może się poprawi :) w każdym razie Tobie też słonecznej niedzieli ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. zakupy fajne, znam firme Diaden i jest dobra:)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. no to masz się świetnie... przywieź nam tą dobrą pogodę do Polski :D

    OdpowiedzUsuń
  13. na facebook-u mam wiecej fotek z nart

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie wprost przeciwnie tak sypało,ze nie było swiata widac...

    OdpowiedzUsuń