niedziela, 21 marca 2010

już w domciu ...

Witam! Piszę już z Polski. Byłam co prawda wczoraj po 11 ale zrobił się taki kocioł że praktycznie nie miałam czasu tu zajrzeć. Potem przyjechała siostra i tak się witałyśmy że nie pamiętam jak i o której się położyłam :) ( wystarczyły 3 browarki żeby paść) ale chyba musiało być wcześnie bo od godziny jestem na nogach i popijam poranną kawę.
Podróż minęła wyjątkowo szybko i w miarę spokojnie.jechałam ze znajomym kierowcą tak więc trochę sobie pogadaliśmy chciałam go nawet oszukać hahaha. Płaciłam za przejazd w obie strony 130 euro i tak Radek do mnie mówi 130 to ja sięgam do portfela i wyciągam 130 ale zł i mu daję. On wziął i tak patrzy na pieniądze, odwraca się do mnie i mówi Czy to sobie jaja ze mnie robisz? Na co ja odpowiadam Mówiłeś że chcesz 130 ale nie mówiłeś w jakiej walucie. hahaha i cały bus w śmiech. Tak więc było wesoło.
A w domciu zaskok totalny.
Rozpakowałam moją wygraną ze styczniowej Olivii i mam fajny czajnik Philipsa i 5 rodzajów herbat Irving.
Do tego jeszcze przyszła zakupiona na allegro nowa książka Browna, nazbierało się trochę lektur gazetowych i nie wiem czy zdążę się z tym w tydzień obrobić.
No i się nie pochwaliłam co dostałam od Krasnala. Śliczną poduszkę w kształcie serca z wyszytym napisem Kochanej cioci Dominik. Jak zrobie zdjęcie to wrzucę.
Miłej niedzieli Wam życzę

13 komentarzy:

  1. Lubię Browna. :) Ale z Ciebie żartownisia. :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki słodki prezent:) Witamy w Polsce!

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe to sie biedak przestraszyl pewnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całe szczęście, że sezon otwarty, w tamtym roku nawet na grillu nie byłam ani razu!

    OdpowiedzUsuń
  5. I jak Ci się podoba wiosna w Polsce?
    Miłej niedzieli:*

    OdpowiedzUsuń
  6. ale prezent Ci zrobił!!!!!pokaż koniecznie;)naprawde wstałaś o 5.30....??

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja miałam jakąś tropikalną (dla mnie niesmaczna) i białą chyba z gruszką (znośna). Więcej już nie kupowałam, wolę Teekanne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobre te herbaty? ja się zamierzam i zamierzam i jakoś nie mogę kupić żadnej ... fajna nagroda

    no i i witamy w szarej Polsce :P

    OdpowiedzUsuń
  9. super wygrana - gratuluję :) uwielbiam irvinga poziomkę z wanilią :)

    OdpowiedzUsuń
  10. miłego pobytu w Polsce i ciesz sie wolnym:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. o rany strasznie drogi ten bus:// ale za to swietna nagroda i prezent:)) milego pobytu w Polsce :*

    OdpowiedzUsuń