czwartek, 25 marca 2010

wiosennie, zakupowo, spotkaniowo...


Dziękuję Wam bardzo za miłe słowa :*. Z dziadkiem dzisiaj już lepiej. Był to chyba jednodniowy kryzys chociaż w takim wieku ( 89 lat) trzeba być przygotowanym na najgorsze. Pół nocy moja mama spędziła z Nim w szpitalu ale okazało się jest w miarę ok i przywieźli Go do domu.

Super wiosna do nas zawitała dzisiaj rewelacyjnie ciepło oby tak dalej...

Zakupy praktycznie całe mam zrobione i mam przez to wielki bajzel w pokoju i nie za bardzo mam się jak ruszyć. Odebrałąm sobie dzisiaj pudełko z promocji Hochland.

No i mam nadzieję że jutrzejsze spotkanie Gdańsku jest nadal aktualne.Będę pewnie dużo wcześniej bo na 12 jadę do dentysty i nie za bardzo będzie mi się opłacało wracać przez pół Gdyni do domu i za chwilę spowrotem do centrum tak więc pewnie prosto po dentyście pojadę do Gdańska. No i będzie okazja wydać trochę pieniędzy w centrum Alfa :)
Na zdjęciu mała część zakupów kosmetycznych.

22 komentarze:

  1. aaaaa... to Ty z Gdyni jesteś? mam rodzinkę w Gdyni :) 3miasto mam zamiar odwiedzić pod koniec majowego weekendu ... ale pewnie nie uda się spotkać z nikim :( eh ...

    pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie miłego spotkania i udanych zakupów:)
    A z kim się będziesz widziała?

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście poznałam z nich tylko Aggie, ale pozdrów ode mnie wszystkie dziewczyny:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo, dobrze, że z Dziadkiem lepiej :) Udanego spotkania :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli będziecie z Anią ok. 16.30 w kawiarni obok Rossmanna. Będę:) Czy ktos jeszcze będzie?

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie Wam z tym spotkaniem :) bawcie się dobrze :) świetnie, że z dziadkiem lepiej... :) u mnie dzisiaj było tak gorąco, że bez kurtki ze szkoły wracałam :P

    OdpowiedzUsuń
  7. O ja, spotkanie... A ja to narazie tylko z moją kochaną ellemo się poznałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. dobrej zabawy na tym spotkaniu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciesze się że z dziadkiem lepiej:)
    bawcie się dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie też te gumki się nie podobały, ale dzięki nim balerinki idealnie leżą na stopie ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Poważnie? Ja jutro idę jeszcze raz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Asiorf nie będzie. O reszcie nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  13. ale super z tym spotkaniem!!!!!róbcie zdjecia,koniecznie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. po co pokazywać zel do higieny intymnej? :P
    kiedyś miałam ten krem Perfecty (po prawej) i był taki sobie :-/

    najważniejsze, że z dziadkiem lepiej!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. super że z dziadkiem lepiej, piękny wiek :)
    zazdroszczę spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubie Ziaje, najwiekszy dowod na to ze kosmetyki nie musza byc drogie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda że akurat dziś nie mogę, chętnie bym się wybrała na spotkanko, a wczoraj cały dzień spędziłam w Gdańsku. Daj znać jak działa extra slim :D

    OdpowiedzUsuń
  18. no,niestety,czas na urlopie mknie z prędkościa światła.....Teraz będziesz odliczać czas do następnego wolnego;)
    A dziś macie to spotkanie!czekam na relacje;))

    OdpowiedzUsuń
  19. Trzymam kciuki żebyś była zadowolona z prezentu za punkty. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. dopiero teraz przeczytałam , przykro mi z powodu dziadka. Trzymam za niego kciuki. Swietna fryzurka. Pozdrawiam zakupy sa zawsze cudowne.... jutro zrobie nowy wpis:))) trzymaj sie Cieplutko i milego spotkanie a kiedy wracasz?

    OdpowiedzUsuń