piątek, 5 marca 2010

piątek

Już mam weekend i strasznie się cieszę bo po tym tygodniu mam dosyć i jeżeli tak albo gorzej ma wyglądać cały sezon to czarno siebie widzę . Aż sie boję pomyśleć co będzie w sezonie... Budzę się codziennie z okropnym bólem pleców że mam problemy żeby zwlec się z łóżka, dopiero jak wezmę ibuprofen to mogę funkcjonować i tak od kilku dni. Mam nadzieję że się organizm przyzwyczai do używanie innych mięśni niż zwykle :)
Weszłam dzisiaj na wagę i jestem w szoku od stycznia 5 kg w dół a jakoś za specjalnie się nie odchudzam. Jestem zadowolona bo może w końcu wejdę w moje ulubione spodnie moro :)

Kolejna pozytywna sprawa z dnia dzisiejszego to to że za 2 tyg jadę na kilka dni do Polski. Już się nie mogę doczekać. A jutro wybieram się na zakupy bo trzeba coś Krasnalowi kupić bo nie można tak z pustymi rękoma przyjechać zwłaszcza że święta za pasem.
Lecę popatrzeć co u Was :). MIłego weekendu

19 komentarzy:

  1. ja tez chce tak chudnac z niczego!! :))) super,ze niedługo bedziesz w PL :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie tak chudnąć bez diety:)
    Udanego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany, chudniesz z niczego? Bosko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widocznie Twoje piwko ma jakieś właściwości odchudzające, w przeciwieństwie do mojej czekolady:) Chyba zmienię dietę na piwną:) Pijasz tamtejsze piwo?

    OdpowiedzUsuń
  5. To na zdrowie:) I miłego weekendu:) Odpocznij, cobyś nie musiała tylu piguł łykać:) I udanych zakupów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. no i szczegolnie ze on tez szykuje dla Ciebie prezent:))) a co Ty konkretnie robisz ze taka obolala jestes? :(( ja bedac kelnerka w 2 miesiace takich bicepsow sie dorobilam ze ho ho;) 5kg?? o matko, zazdroszcze!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj,nie ma sprawiedliwości jeśli chodzi o pogodę:(
    U Nas już wiosną pachniało,a teraz co??

    OdpowiedzUsuń
  8. uu to przygotuj się na zimę bo wróciła :/ a co do -5kg fajnie tak, bez specjalnych wyrzeczeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. czyli załapiesz się na święta wielkanocne w Polsce?
    niedobrze, że tak codziennie zażywasz tabletki... dużo dźwigasz?

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę schudnięcia, tak po prostu, ja się mobilizuję do ćwiczeń, ale ciężko mi idzie ;) udanych zakupów i miłego dzionka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. weź ze sobą ciepłe rzeczy, bo w PL ponownie śnieg ;/ i dbaj o siebie, nie możesz codziennie brać tabletek...

    OdpowiedzUsuń
  12. a jaki masz zawód?
    ja też mam taką nadzieję, bo tej zimy mam dosyć ;/ ale wiesz, to w końcu marzec... od kwietnia pewnie będzie ładniej :) śmieszy mnie w ogóle ta pogoda, za oknem śnieg i słońce ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawe czy ja będę pracowała w zawodzie :P chciałabym :))

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo...ja mam podobnie ! jak nie muszę to wstaję wcześnie bo mi dnia szkoda :D ale dziś to już było przegięcie,pewnie popołudniu zdrzemnę się choć na godzinkę ! udanych zakupów ! :*** pozdrawiam ! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. jeżeli ja miałabym wybierać, to zdecydowanie byłyby to święta BN :)

    OdpowiedzUsuń
  16. na długo przyjeżdżasz?faktycznie,już za miesiąc swięta!a ja niedawno schowałam małą choinkę....
    ciężką masz pracę,w dodatku doszedł stres i dlatego schudłąś,5kg to duzo!tez bym chciała tak bez wysiłku...;)

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystko w porządalu;)umiejętne picie sprawiło,ze dzisiejszy dzień jest równie fajny,jak wczorajszy wieczór,żadnego kaca;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miłego:*** A co ciekawego kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzięki, właśnie słońce zaczęło świecić:)

    OdpowiedzUsuń