niedziela, 7 marca 2010

Nostalgia anioła (The Lovely Bones)


Film, oparty na bestsellerowej powieści Alice Sebold, pokazuje historię 14-letniej dziewczynki z przedmieść Pensylwanii, która została zamordowana przez swojego sąsiada. Dziewczynka z nieba obserwuje życie i zmiany jakie zaszły w ludziach, którzy byli jej bliscy za życia. Jednocześnie próbuje nakierować kogoś, by znalazł jej zwłoki.

Film wchodzi do naszych kin 12 marca . Oglądałam dzisiaj i szczerze polecam. Jest chyba lepszy niż książka. I tak mnie wciągnął że nie wiem kiedy minęły 2 godziny. Dodam jeszcze że wyreżyserował go Peter Jackson.

22 komentarze:

  1. No właśnie widziałam reklamy i ciągnie mnie do kina. Tylko pewnie znów nie będę miała z kim iść:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Na "Alicję..." też nikt nie chce ze mną iść:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Amolko, śliniaku mój! JA CHE IŚĆ! bo ze mną tez nikt nie chce ... buuuuu ... zaplanowłam, że za tydzień, w sobotę idę! sama czy z kimś, ale idę! i koniec!

    dobrze wiedziec, że film polecasz! mam nadzieję, że się na niego wybiore :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o to wpisuje na liste do obejrzenia!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zdecydowanie chcę ten film obejrzeć, pójdę na pewno w przyszłym tygodniu do kina:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pojawię się pod koniec kwietnia!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. odpisałam w KG, oczywiście jestem chętna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. hm.. nie czytałam ;)
    ale film wezmę pod uwagę skoro zachwalasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Książka była świetna:)) Więc może i film, jak mówisz, będzie dobry:)

    OdpowiedzUsuń
  10. widziałam ta ksiazke u mojej siostry, ale nawet nie interesowalam sie o czym jest. ale brzmi fajnie. chyba jej zabiore i przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo,bardzo ciekawy temat....wolałabym najpierw ksiązke przeczytać...a kto to napisał?

    OdpowiedzUsuń
  12. obejrzałam ten film:) jest cudowny.... i przeczytałam ta ksiazke ..... wszystkiego naj jeszcze raz...

    OdpowiedzUsuń
  13. Świąteczne buziaki:***
    Od współlokatora?
    A Holendrzy też coś takiego obchodzą?

    OdpowiedzUsuń
  14. To bardzo miło ze strony szefa:) No i współlokator też się wykazał:)
    Kochana, a jak się rozwija sprawa z Adamem? Kontaktujecie się w ogóle?
    Miłego:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Trochę szkoda, ale widać tak może miało być...

    OdpowiedzUsuń
  16. O czekoladkę to bym zjadła:)

    OdpowiedzUsuń
  17. wzajemnie :))
    masz już na oku jakieś konkretne modele telefonów?

    OdpowiedzUsuń
  18. dobry? jak widzialam zwiastun to mnie raczej nie zachecil :/ no ale moze dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mam książkę! bardzo mi sie podobała...ale czytałam ją chyba z 10 lat temu więc muszę sobie odświeżyć ....

    OdpowiedzUsuń